Departure minus 1

2 oktober 2012 - Rotterdam, Nederland

Het is bijna zover, de reis staat op het punt van beginnen. De backpack is ingepakt, de etickets uitgeprint en de voorbereidingen zijn afgerond. Kortom het avontuur gaat starten.

Natuurlijk krijg je dan het nieuws mee dat in Hongkong twee boten tegen elkaar aangebotst zijn. Ik was van plan de star ferry te nemen, maar misschien is het toch handig de metro te pakken. Kijk ter plekke wel wat precies is voorgevallen. In ieder geval verblijf ik in een hotel in het stadsdeel Kowloon en heb een lange vlucht voor de boeg om het reisboekje goed door te nemen. De korte broek kan wel aan, want het is overdag tussen de 25 en 30 graden.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

To be continued!!!

1. Reislogger:
    2 oktober 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Tess:
    2 oktober 2012
    He Wilco, de bericthen over het weer willen we niets van weten ;-) grapje natuurlijk!! Ik ben heel benieuwd naar alle avonturen die je gaat beleven en zal op je site met veel plezier terug lezen wat je allemaal beleeft. Hveel veel plezier en geniet er van. Groetjes, pat, tess en natuurlijk Timo xxx
  3. Joyce:
    Ha Wilco,

Heel veel plezier op je mooie reis. We gaan je belevenissen zeker volgen!! Doe voorzichtig maar geniet er vooral van!!

Groetjes,

Rutger, Joyce en Janne
  4. Kathy:
    3 oktober 2012
    Super Wilco, heel veel plezier met de heen reis.